یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تعمير يخچال فريزر

۲۸ بازديد

سرويس و تعمير يخچال فريزر اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشكلات احتمالي پس از عيب يابي رفع شود يخچال شما هرگز دچار خرابي با هزينه هاي زياد نمي شود و در واقع عمر آن افزايش مي يابد به خصوص اگر يخچال فريزر قديمي باشد.

در زمان تعمير يخچال فريزر توسط سرويس كاران كالاتعمير تمامي لوله ها و اتصالات موتور و شبكه انتقال گاز خنك كننده و ميزان گاز داخل لوله ها چك  شده و در صورت نياز ترميم مي شود، نوار دور درب و لولا ها و … بررسي مي شوند تا خاصيت خود را از دست نداده باشند و برودت از لاي درب نشت نكند، صدا و ميزان لرزش موتور در هنگام كار مورد آزمايش و عيب يابي قرار مي گيرد و ايرادهاي موجود رفع مي شوند.

هزينه تعمير ماشين لباسشويي به عوامل مختلفي از جمله علت خرابي دستگاه، نياز به تعويض يا تعمير قطعات و... بستگي دارد و بعد از عيب يابي و بررسي دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامي هزينه هاي دريافتي از شما منصفانه و تحت نظارت اين مجموعه مي باشد و پس از پايان كار هزينه از شما دريافت خواهد شد. در صورتي كه ماشين لباسشويي شما آب دهد و يا اينكه آب را گرم نكند، شما بايد از يك تعمير كار حرفه اي كمك بگيريد. در صورتي كه خشك كن لباسشويي كار نكند شما نياز به تعمير ماشين لباسشويي داريد. در صورتي كه ماشين لباسشويي شما عمل تخليه و آبگيري را به درستي انجام ندهد

سرد نكردن و يا بيش از حد سرد كردن يخچال، صدا دادن موتور يخچال فريزر، روشن نشدن يخچال، خرابي آب سردكن، خرابي المنت هاي يخچال و كار نكردن اتومات يخچال فريزر از جمله مشكلات احتمالي براي يخچال فريرز است. در اين شرايط تنها كاري كه لازم است انجام دهيد تماس با كارشناسان نمايندگي سامسونگ است.

پس از آن در كمترين زمان ممكن تعميركار به محل شما اعزام شده و در همانجا، يخچال را عيب يابي مي كند. در فرآيند تعمير يخچال سامسونگ ممكن است قطعاتي مانند موتور، كمپرسور، برد، اتومات و ساير قطعات يخچال مورد بررسي قرار گيرند و در صورت لزوم تعمير و يا تعويض شوند. تلاش همكاران ما در نمايندگي تعمير يخچال سامسونگ اين است كه با مناسب ترين هزينه مشكل دستگاه شما را برطرف نمايند.

نصب لباسشويي سامسونگ از پروسه هاي مهم مي باشد كه بايد توسط نمايندگي تعمير لباسشويي سامسونگ انجام گيرد. چنانچه نصب به طور صحيح انجام نشود مي تواند منجر به بروز خطر و برهم خوردن ايمني شود. بنابراين بهتر است نصب به دست افراد ماهر و تعميركار ماشين لباسشويي سامسونگ انجام شود.

 

https://asanfix.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.