وكيل ملكي

طراحي سايت

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

وكيل ملكي

۲۶ بازديد

بهترين وكيل ملكي وكيلي است كه متخصص دعاوي حقوقي و كيفري مربوط به اموال غير منقول است. معمولا پرونده هاي ملكي پيچيدگي‌هاي زيادي دارد كه براي حل آن‌ها به حضور يك وكيل خبره نياز است. بهترين وكيل ملكي كسي است كه با وجدان و مسئوليت‌پذير باشد. به دليل اهميت و حساسيت اين دسته از پرونده‌ها ضروري است كه از يك وكيل با تجربه كه به خوبي نسبت به قانون و رويه قضايي آگاه است كمك بگيريد

يك وكيل ملكي خوب حتما در اين حوزه تخصص دارد و به جوانب و زواياي مختلف پرونده اشراف كامل دارد. وكيل ملكي بايد ريزبين باشد و به جزييات توجه كند. او موظف است كه با ارائه مشاوره دقيق و بررسي همه جانبه پرونده به خوبي و به شكل كارآمد موكل خود را راهنمايي كند.

 

بهترين وكيل ملكي چه ويژگي هايي دارد؟

بهترين وكيل ملكي شخصي است كه دانا، صادق و داراي حسن نيت و حسن خلق باشد. وكيل خوب كسي است كه در برابر مشكلات و چالش‌هاي يك پرونده صبور باشد و به خوبي بتواند مسائل را تحليل كند و ادله مورد نياز را جمع‌آوري كند.

وكيل ملكي خوب به احقاق حقوق موكل خود كمك مي‌كند و از تضييع حقوق او و آسيب به منافع او جلوگيري مي‌كند. يكي از مشخصه‌هاي مهم بهترين وكيل ملكي تهران، دانش حقوقي و تسلط او به مسائل ثبتي مربوط به املاك است. علاوه بر اين او بايد نسبت به قوانين و مقررات مربوطه، آراء وحدت رويه و رويه مرسوم در دادگاه ها آگاهي كامل داشته باشد.

هزينه وكيل ملك در دعاوي ملكي چقدر است؟

همانطور كه در بالا اشاره شد مشاوره و كمك گرفتن از يك وكيل ملكي از بروز بسياري از خسارات مالي جبران ناپذيري جلوگيري خواهد كرد. پس بهره گيري از وكيل ملك با تجربه، امري ضروري در دعاوي ملكي است. اما برخي نگران هزينه هاي بالاي حق الوكاله وكيل ملكي هستند و به همين دليل باعث خواهد شد از كمك وكيل خودداري كنند و در نتيجه دچار ضرر و زيان‌هاي بسياري شوند.

 توصيه مي‌شود قبل از هر اقدامي با گروه وكلاي سفير صلح، مشورت‌هاي لازم را در خصوص هزينه‌ها و تعرفه‌هايي كه براي حل مشكلات ملكي شامل مي‌شود، داشته باشيد تا با خيال راحت از حقوق ملكي خود دفاع كنيد.

براي مشاوره با وكيل ملكي خبره و با تجربه به كجا مراجعه كنيم؟

وكلاي پايه يك خبره و با تجربه موسسه حقوقي مشهور با پيشينه‌اي درخشان در ارائه مشاوره‌هاي موثر حقوقي و انجام موفقيت آميز پرونده‌هاي متعدد و بعضاً پيچيده دعاوي املاك، اراضي، مستغلات و آپارتمان‌ها، بهره‌مندي از دانش و علم روز، آشنايي كافي با قوانين و مقررات مربوطه، رويه مرسوم دادگاه‌ها و به پشتوانه رزومه‌اي قوي، بدون ترديد بهترين و مطمئن‌ترين انتخاب شما موكلين محترم در امور وكيل ملكي ، خدمات حقوقي و ثبتي، مشاوره و وكالت در پرونده‌هاي ملكي، حقوقي، ثبتي، كيفري و ديگر پرونده‌هاي شما عزيزان با موضوعات گوناگون هستند.

https://xn--mgbg1fo99b.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.